
Õpetajatele, õpetaja abidele ja assistentidele
Igapäevaselt lastega töötavatele inimestele suunatud koolituste peamisteks eesmärkideks on toetada professionaalset arengut, teadlikkust enese isiksuslikest eripäradest ning tööalastest oskustest ja vajadustest.
Teadlikult juhitud koostöö lapsevanematega
Teemad:
• Suhted ja suhtlemine laste, lapsevanemate ja kolleegidega
• Kirjalik suhtlemisoskus
• Õpetaja – eestvedaja ja juht töös laste ja lapsevanematega
• Õpetaja kui koostöö looja rühmameeskonnas
• Õpetaja professionaalne eneseanalüüs
• Loovus, spontaansus ja eneseusaldus õpetaja igapäevases töös
• Aja juhtimine ja tasakaal õpetaja töös
• Õpetaja enesehoid
• “Esimene kohtumine” - lapse ja lapsevanema kohanemise toetamine, usaldussuhete ja grupitunde kujundamine
• Koosolekute ja kohtumiste läbiviimine
• Lapse arengu jälgimine ja arenguvestluste läbiviimine
• Tagasiside andmine lapsele, lapsevanemale ja kolleegile
• Erivajadusega lapse ja tema pere toetamine
• Keeruliste olukordade lahendamine
• Juhtumipõhine lähenemine töös erivajadusega lapsega
• Õhinapõhine õppe- ja kasvatusprotsess
• Lapsest lähtuv õppe- ja kasvatusprotsess
• Avastus- ja projektõpe
• Väärtuskasvatus lasteaia igapäevategevuses
• Õpetaja väljakutsed liitrühma töös
• Inspireeriv planeerimine
• Lugemishuvi toetamine ja lugemisoskuste kujundamine
• Lastejooga ja lugemisjooga
Lähtuvalt teemast kaasame koolituste läbiviimisel oma ala väga häid ja tunnustatud praktikuid!
Koolitusi on võimalik tellida lõunaseks ajaks (alates 2 ak tundi) eraldiseisva teemakoolitusena või koolitussarjana!
ÕPETAJA ABIDELE ja ASSISTENTIDELE
• “Suhted ja suhtlemine rühmas” (suhtlemisoskused ja suhtlemistõkked, meeskonaatöö rühmas)
• “Õpetaja abi roll rühmas” (roll ja ülesanded rühmas, suhted laste ja kolleegidega, kaasaegne õpikäsitlus)
• “Enesehoid õpetaja abi töös” (toimetulek stressiga, tasakaalu säilitamine, enese hoidmine ja jõustamine)
