Muusika-ja häälemängud läbi loovuse ja liikumise

Kuupäev05.04.23
Kell14.00-18.00
ToimumiskohtHoolingu koolitus- ja nõustamiskeskus
Pikk 7-1, Tallinna vanalinn
Kursuse juhendajaKarolin Saariste
HindHind arvega tasudes 55€,
sisaldab tõendit ja materjale.
Kui soovite tasuda eraisikuna
küsi hinnasoodustust info@hooling.ee

Lapse arengus on olulisel kohal loovus ja muusika. Hääleimprovisatsioon avardab hääle väljendusvõimalusi, julgustab häälega mängima ning on muusikažanriliselt vaba. Selle mängulise metoodika kaudu on võimalus tunda rõõmu muusikast, laulmisest, liikumisest – koos loomisest ja musitseerimisest. Häälemängud põhinevad emakeele häälikutel, meetodiga on võimalik toetada lapse kõnearengut ja arendada artikulatsiooniaparaati. Koolitusel õpime häält mängulise instrumendina kasutama, käivitame endas esinemisjulguse ja loomingulisuse.

Koolituse eesmärk on muusika-ja häälemängude kaudu arendada vaba ja julget eneseväljendust. Praktiliselt koolituselt saad kaasa põnevaid, loovust äratavaid ja vaba eneseväljendust toetavaid harjutusi ja mänge, mida oma töös edaspidi kasutada.

Ootame koolitusele lasteaia õpetajaid, muusikaõpetajaid, assistente, õpetaja abisid ja kõiki huvilisi.

Teemad:

Koolitaja Karolin Saariste

Karolin Saariste on muusik, poeet ja muusikaõpetaja. Muusikaloomega alustas ta
viieteistkümneaastasena, kui kirjutas teadlikult oma esimese laulu. Ta on välja andnud
debüütalbumi „Südamekutse“ (2022) ja EP „Vari (2023). Karolin on lõpetanud Eesti muusika-ja teatriakadeemia kaasaegse hääleimprovisatsiooni magistrantuuri, mis avardab hääle väljendusvõimalusi ning julgustab häälega mängima. Ta on juhendanud hääleimprovisatsiooni kursust BFM-is, Viljandi Pärimusmuusika Keskuses,Baltic Sea Philharmonic orkestri loomelaagris, erinevates loome-ja keelekümbluslaagrites, koolides ja lasteaedades. Ta on töötanud ka beebide- ja väikelaste muusikatundide juhendajana. Hetkel töötab töötab Karolin aktiivselt muusikuna, muusikaõpetajana, muusikakooli õppejuhina ja koolitajana, nautides oma töid ja tegemisi täiel rinnal.