Olen lõpetanud Tallinna Ülikooli Rakvere kolledzis alushariduse pedagoogi eriala. Kümme viimast aastat töötasin Eralasteaias Naba liitrühma õpetajana, kus osalesin aktiivselt õues-, projekt-, avastus- ja õhinapõhise õppe igapäevaellu rakendamises. Usun siiralt, et igasugune õppimine mistahes vanuses on edukam läbi rõõmu ja kogemise. Seetõttu pean väga oluliseks loovust-mängulisust ning fantaasiat nii töös kui puhkehetkel.
Miks Hooling
See annab mulle võimaluse olla teises rollis – olla jagaja suurtele. See tunne on väga mõnus kui saan jagada seda, millesse ma usun ja mida ma tean nii öelda endasugustele. Nagu lastega, nii ka täiskasvanutega – kui ka üks siiras ja rõõmus-tänulik nägu on pärast koolitust vastu säramas on jagamine olnud energiat andev. Ja Hoolingu idee õnnelikust õpetajast on IMELINE! Nii ja ainult nii peakski loomulik mõtlemine olema igas asutuses-kollektiivis.
Muud tegemised
Hetkel olen pisipoja Joosepiga orienteerumas titeelumaailmas ning harjutamas hetkes olemise suurt kunsti.
Koolitusteemad
-KÕIK ÕNNELIKULT ÕUE – mis iganes õues! – õppimine-liikumine-matkamine-mängimine-loovus teha mitte millestki midagi kihvti;
-projektõpe, avastusõpe – kuidas teha lapse päev-nädal-kuu mõnusalt terviklikuks;
-rahustavad tegemised – fantaasiareisimine, muusikast pildi leidmine, kujundid-loomingulised tegevused, plastiliiniga voolimine 🙂